Paul Joseph Watson | Summit News
Naised, kes tunnevad, et neid alandab end naiseks riietava mehe Dylan Mulvaney partnerlus Nike’iga ja firma spordirinnahoidjate reklaamimine, on käivitanud TikTokis “rinnahoidja põletamise väljakutse”.
Mulvaney, kes nüüd tähelepanu saamiseks ja raha teenimiseks end naisena esitleb, teatas hiljuti mitmest reklaamilepingu sõlmimisest erinevate brändidega, mille hulka kuuluvad ka naistele mõeldud tooted, nagu Olay nahakreem ja Nike’i spordirinnahoidjad.
Eelmisel nädalal postitas transsooline näitleja video, kus ta tantsib Nike’i spordirinnahoidja ja legginsite väel.
Meet NIKE WOMEN’S Newest Ambassador…a biological man.
— Oli London (@OliLondonTV) April 5, 2023
Dylan Mulvaney is now being paid 💰by Nike Women to promote sports bras- even though he’s a man!
Another day, another company slapping all women in the face by mocking them and paying a man to take their place! #nike… pic.twitter.com/XK33HJYo63
TikTokis kasutajanime “chatterbox.mama” postitav naine ütles, et tal on villand sellest kuidas Nike’i naisi survestab ja avaldas video, kuidas ta oma firma logo kandvad rinnahoidjad põlema paneb.
“Kõik tõelised naised üle maailma – me osaleme kõige olulisemas võitluses,” sõnas ta oma 140 000 jälgijale.
“Alates 1960. aastatest oleme võidelnud õiguse eest olla naised,” lisas ta. “Nike, teil peaks häbi olema.”
“Te valisite tõeliste naiste esindajaks väikese poisi, kellel pole rindu ja kellel on mingi värk püksis. Nike, ma teen teiega lõpparve.”
“Ma ei osta enam kunagi, mitte kunagi mitte ühtegi Nike’i toodet,” ütles ta. “Ja selliseid naisi nagu mina on miljoneid ja miljoneid ja miljoneid.”
Nike faced increasing backlash from women over having transgender influencer Dylan Mulvaney promote the company’s apparel as a “Burn Bra Challenge” was launched on TikTok.
— lovelyti (@lovelyti) April 12, 2023
What ya'll think about this??#DylanMulvaney #Nike #ChatterBoxMama #Lovelytitv pic.twitter.com/3mcx7ydgiO
Ka Ameerika õlletootja Anheuser-Busch, kelle Bud Light õlut Mulvaney samuti reklaamis, on jätkuvalt löögi all, mis ei näita vaibumise märke ja ettevõte on nüüdseks oma turuväärtuses kaotanud enam kui 6 miljardit dollarit.
Ka Bud Light’i müük baarides on terves Ameerikas langenud. Näiteks üks Missouri baar teatas 40-protsendilisest langusest ja teine New Yorgi Hell’s Kitcheni linnaosas lausa 70-protsendilisest langusest, kuigi seal elab ka palju homoseksuaalseid inimesi.
Ütlus Get woke, go broke (virgu ja mine pankrotti) näib esimest korda maailma ajaloos paika pidavat.