Ethan Huff | Natural News
Euroopas hakkasid selle aasta 7. juulil kehtima uued eeskirjad, mis sunnivad autotootjaid kontrollima, kui kiiresti inimestel lubatakse oma uute autodega sõita.
Nüüdsest alates peavad kõik Euroopas müüdavad uued autod olema varustatud intelligentsete kiiruse abisüsteemidega (Intelligent Speed Assistance ehk ISA), mis piiravad automaatselt sõiduki kiirust, et see vastaks seaduses ettenähtud piirangutele. Nõuetele vastavuse tagab laiaulatuslik GPS-i ja kaamerate võrgustik.
„Süsteem hoiatab juhte, et nad kiirust vähendaksid ja võimaldab piirangute ületamise korral mootori võimsust vähendada,” teatas Great Game India seadusemuudatuse kohta, märkides, et selle on välja mõelnud Euroopa Liidu juhid, kellel ei ole isegi rahva mandaati.
Valitsuse ametnike väitel vähendavad ISA-süsteemid õnnetusi ja surmajuhtumeid. Seaduse vastased ei ole sellega nõus ja hoiatavad, et ISA süsteem häirib hoopis masina juhtimist ja sõidukite usaldusväärsust, mis tekitab Euroopa ühiskonnale ainult rohkem probleeme.
GPS-andmete, satelliitnavigatsiooni, kiiruskaamerate ja auto enda kaamerate kombinatsiooni kasutatakse selleks, et määrata kindlaks, kui kiiresti auto peaks antud piirkonnas sõitma. Kui juht üritab kiirust ületada, lülitub autos olev ISA-süsteem sisse ja aeglustab autot.
Kui näiteks mingil teelõigul on määratud piirkiiruseks 70 km/h ja juht seda ületab, siis vähendab ISA tehnoloogia automaatselt mootori võimsust, kuni saavutatakse vastavus kehtestatud kiirusepiirangule.
Nagu enamik autojuhte ilmselt teab, on olukordi, kus kiirusepiirangut võib ohutuse huvides ületada, näiteks kui on vaja mööduda kontrolli kaotanud sõidukist, et vältida suuremat õnnetust. ISA-süsteemid takistavad sõidukijuhtidel end kaitsta, piirates kiirust sõltumata tingimustest.
Kõik see toimub kuna Euroopa Parlament otsustas 2019. aastal muuta kohustuslikuks ISA-tehnoloogia kasutuselevõttu, et muuta ühiskond “turvalisemaks”. Euroopa Transpordiohutuse Nõukogu väidab, et ISA tehnoloogia võib vähendada liiklusõnnetusi 30 protsendi võrra ja vigastusi 20 protsendi võrra. Selle kõige lõppeesmärgiks on 2050. aastaks kõigi liiklussurmade kaotamine.
6. juulist 2022 pidid kõik uued sõidukimudelid, mis esmakordselt turule lastakse, olema varustatud ISA-tehnoloogiaga. Alates 7. juulist 2024 laieneb see nõue kõikidele uutele sõidukitele.
„See tähendab, et tootjad peavad hakkama tehnoloogiat paigaldama ka vanematele sõidukitele, nagu näiteks Volkswagen Touran, mis on praegusel kujul müügil olnud alates aastast 2015,“ selgitab Great Game India.
Autoritaarne kontroll teiste üle on ainus asi, mida globalistid oskavad.