Jamie White | Infowars
Eilsest alates toimuvad Londonis suured meeleavaldused, sest linnapea Sadiq Khan teatas “rohelise” tsooni laiendamisest, mille sees maksustatakse autojuhte sõidukite heitkoguste alusel.
Ultra Low Emissions Zone’is (Ülimadalate heitkoguste tsoon e ULEZ) maksustatalse üle 3,5 tonni kaaluvate sõidukite juhte 12,50 naela (14,50 eurot) päevas, kui nad sõidavad tsoonis, mis on nüüdseks laienenud kogu Londoni suurlinnale, mis lisab maksutsooni veel 5 miljonit Londoni elanikku.
ULEZi kaamerad skaneerivad autode numbrimärki, seejärel kontrollitakse seda andmebaasist, et teha kindlaks, kas masin vastab heitmenormidele. Kui ei, siis määratakse omanikule trahv 12,50 naela päevas.
Tumeroheline ala tähistab eelmist ULEZi, heleroheline tähistab teisipäeval jõustunud laiendatud ULEZi.
Ühendkuningriik on üks neist Euroopa riikidest, kes on võtnud endale kohustuse saavutada Maailma Terviseorganisatsiooni ja Maailma Majandusfoorumi süsinikuneutraalne eesmärk aastaks 2050.
Khani otsuse peale tulid tänavatele meeleavaldajad, kes nõudsid linnapea tagasiastumist ja ULEZ-projekti likvideerimist.
LONDON – ULEZ protests.
— Bernie's Tweets (@balancealways) August 29, 2023
Rishi in hiding from the public, he knows this is government policy! He knows this is the plan for all cities & towns in the UK. As published on the governments own website.
They didn’t ask you! You don’t matter!
pic.twitter.com/nEJIzhgh4m
Mõned Londoni elanikud, keda nimetatakse “Blade Runneriteks”, on viimastel nädalatel, enne ULEZi laiendamise väljakuulutamist, võtnud ette ULEZi kaamerate mahavõtmise üle kogu linna.
Märtsis nimetas Khan neid ULEZi laiendamise kriitikuid “paremäärmuslasteks”, väites, et nad on nüüd samas pundis “Covidi eitajate” ja “vaktsiinivastastega”.
God bless the Blade Runners!
— Paul Golding (@GoldingBF) August 28, 2023
Keep going lads.
You are heroes! pic.twitter.com/Z6dHhKhjsW
Brexiti juht Nigel Farage väitis, et Blade Runnerid võttsid enne Khani teadet edukalt maha 90% Londoni ULEZi kaameratest.
Global Carbon Projecti andmed näitavad, et Ühendkuningriiki ei peeta isegi mitte maailma 10 suurima süsinikdioksiidi emiteerija hulka. Suurim saastaja on hoopis Hiina, kellele lääneriikide liberaalsed juhid eriti suurt poliitilist survet ei avalda, et taolisi keskkonnasõbralikke kavasid vastu võtta.
China has more carbon emissions than the developed world combined. But hey, let’s punish farmers, cull cows, fill up landfills with wind turbine blades, enforce ULEZ, create 15 minute cities, net zero taxes and replace gas boilers with heat pumps. 🤡🌍pic.twitter.com/YEUE9Ztyke
— James Melville (@JamesMelville) August 29, 2023
Samuti selgus erakirjadest, et linnapea Khan püüdis diskrediteerida ja maha suruda teaduslikke uuringuid, mis näitavad, et ULEZ-süsteemil on õhusaaste vähendamisel tühine mõju.
Lisaks sellele on Khan’il maksumaksja rahade eest ostetud 2020. aasta Range Rover, mis on ULEZ-maksude tasumisest vabastatud.
The Telegraph kirjutab:
Samal ajal kui vanemate, odavamate autode juhid peavad maksma 12,50 naela ULEZi sisenemise eest, võib härra Khan istuda ja nautida oma mugavat sõitu, kuna teda sõidutatakse mööda pealinna oma 300 000 naela maksva James Bondi stiilis soomustatud sõidukiga, mille on talle andnud Metropolitani politsei.
ULEZ-tasu kohaldatakse sõidukite suhtes, mis ei vasta minimaalsetele heitenormidele, kuid see puudutab üldiselt enne 2015. aastat registreeritud diiselautosid ja teisi enne 2005. aastat registreeritud autosid.
Õnneks ei kuulu härra Khani 2020. aasta Range Rover, mille eest on tasutud riiklikest vahenditest, sellesse kategooriasse, erinevalt paljudest Londoni ja selle ümbruses raskustes olevatest autojuhtidest, kes peavad kas ostma uued sõidukid või maksma ULEZi maksu.
Londoni elanikud teavad, et ULEZ on hiiglaslik petuskeem ja nad ei kavatse selle rohelise türanniaga leppida.