Peeter Proos | Vanglaplaneet
Kas mäletate veel reklaamiagentuuri Rakett kavalat kampaaniat „Pissi duši all“? Kui tol korral oli tegemist turundusnipiga, siis nüüd on asi tõsine. Norra riigitelevisioonis NRK kutsus Oslo Vee- ja kanalisatsiooniameti juht Frode Hult inimesi üles vee kokkuhoidmise ja keskkonna säästmise nimel duši all käimise ajal ühtlasi ka põit kergendama.
„Ärge laske veel joosta kui te hambaid pesete, peske pesu vaid siis kui masin on täis saanud, ostke vaid pesumasinaid, mis kasutavad vähem vett, kasutage lillede kastmiseks juba kasutatud vett. Ja hommikul pissige duši all,“ lisas Hult.
Kõik vähegi mõistuse juures olevad inimesed mõistavad, et inimtekkelise kliimasoojenemise paanika on globalistide kaval petuskeem ja üks põhiline punkt nende tegevuskava elluviimiseks. Hoolimata sellest jätkavad nende käsilased tegevust ning teevad ennast järjest rohkem lolliks.
Londonis Canning Towni metroojaamas ronisid keskkonnaaktivistide ühenduse Extinction Rebellioni liikmed rongi katusele ning tõmbasid sellega endale rahvahulga viha. Neid hakati erinevate esemetega pilduma ning sikutati üsna kiiresti rongi katuselt alla.
Oh dear not middle class English people in Canning Town ???????????? pic.twitter.com/6kcRIRfalV
— sid (@1968Sid69) October 17, 2019
Muidugi oleks kliimaaktivistide unelm selline, nagu Audi 2010. aasta Superbowli reklaamis, milles arreteeriti inimesi plastik kilekotide ja hõõglampide kasutamise ning prügi sorteerimata jätmise eest. Õnneks on kliimaaktivistid ennast juba nii diskrediteerinud, et järjest vähem inimesi võtab neid tõsiselt.