Elektriauto omanik selgitas, kuidas laadimispunkt kasutab rohkem kilovatte kui 280 kodumajapidamist kokku.
“See on 350 kilovattine jaam. Mina tarbin umbes 137 kilovatti. See kõigub. Mõnikord saan ma 350 kilovatti kätte. Aga kui panna see perspektiivi, siis keskmine kodu tarbib 1,25 kilovatti tunnis. 135 kilovatti tunnis tähendab sama nagu oleks 106 kodu võrku ühendatud. Ja see on ainult üks laadimispunkt,” ütles mees sotsiaalmeediasse üles laetud videos.
“Kui ma nüüd saaksin siit kätte 350 kilovatti, nagu need suudavad pakkuda, oleks see samaväärne 280 koduga. Aga mis siis saab, kui kõik kuus laadijat siin jaamas täisvõimsusel töötavad? See on sama, mis 1080 kodu oleks võrgus.”
“Inimesed ei mõista, kui palju energiat kulub nende autode akude kiirlaadimiseks,” jätkas ta. “See on tohutu kogus elektrit. Ja nüüd saate aru, miks elektriettevõtted ei suuda ühte kohta nii palju energiat tarnida. Mõelge näiteks 1600 maja peale ja sellele, kui palju vaske ja juhtmeid oleks vaja, et nii palju maju varustada.”
Still want to buy an EV? Here's a Tesla charging line in California:#EV #Charging #Tesla #EVLife #ElectricVehicles #Cars #Autos #ElonMusk pic.twitter.com/ThrewJNvFi
— laurenfix (@laurenfix) July 2, 2022
Ta märkis, et ambitsioon kaotada järk-järgult kõik sisepõlemismootoriga autod ja vahetada need elektriautode vastu, ei ole jätkusuutlik, arvestades nende laadimiseks vajalikku elektrienergia kogust.
“Nad peavad midagi muud välja mõtlema, sest kui kõik autod Ameerikas sõltuksid elektrivõrgust, oleks see… Ma isegi ei tea, millised need numbrid oleksid,” lisas ta.
Mõistagi ei hakka keegi midagi muud välja mõtlema, sest eesmärk ongi isiklikus kasutuses olevaid autosid vähendada ja suunata inimesi nn jagamisteenuseid kasutama.