Adan Salazar | Infowars
Endine Boeingi töötaja ja vilepuhuja, kes avalikustas kommertslennukite kvaliteedikontrolli probleeme, leiti nädalavahetusel surnuna hotelli parklast, samal ajal kui lennundusettevõte kohta on viimasel ajal ilmunud palju hirmuäratavaid artikleid.
Laupäeval avastas politsei Charlestonis, Lõuna-Carolinas, oma sõidukist 62-aastase Boeingi endise kvaliteedikontrollijuhi John Barnetti surnukeha.
BBC andmetel oli Barnett eelmisel nädalal Charlestonis, kus ta andis tunnistusi oma käimasoleva kohtuvaidluse ümber Boeingiga, süüdistades ettevõtet “tema isiku halvustamises ja tema karjääri takistamises”.
“Ta pidi laupäeval minema täiendavale ülekuulamisele. Kui ta kohale ei ilmunud, uuriti tema kohta hotellist,” vahendab BBC.
“Seejärel leiti ta surnuna tema autost hotelli parklas.”
Barnett oli aastaid väljendanud muret probleemide pärast, mida ta North Charlestonis Boeingus töötades täheldas. 2019. aastal hoiatas ta BBC-le antud intervjuus, et ettevõtte 787 Dreamlineri lennukipargi kiiruga masstootmisesse laskmise tulemusel on kaasnenud mitmeid ohutusprobleemid, sealhulgas on mõned lennukid “ebastandardsete” varuosadega ebakorrektselt ümberehitatud.
Lisaks on Barnett juhtinud tähelepanu probleemidele ettevõtte hapniku hädaabisüsteemidega.
Vigased süsteemid tähendavad seda, et kui lennu keskel tekiks ootamatu salongi dekompressiooni probleem, võib üks neljast reisijatele mõeldud hapnikuvarustusmaskist mitte töötada.
Barnett ütles, et rääkis sellest probleemist oma ülemustega, aga tulutult.
“2017. aastal FAA poolt läbi viidud kontroll kinnitas mõningaid Barnetti muresid ning seejärel nõuti Boeingilt vajalike toimingute läbiviimist,” märgib Daily Mail.
Barnett oli rääkinud ka teistest Boeingi probleemidest, sealhulgas väidetava inspektsiooniprotsesside kõrvaldamise üle, mille ta väitis põhjustavat ahelreaktsioonina tekkivaid probleeme.
“Meid kurvastab hr Barnetti lahkumine ja meie mõtted on tema pere ja sõpradega,” teatas Boeing avalduses.
Vilepuhuja surm saabus ajal, kui Boeingu lennukid on viimastel kuudel olnud arvukate negatiivsete pealkirjade keskmes, sealhulgas vähemalt 5 intsidenti eelmisel nädalal, mille hulka kuuluvad lennuki ratta ära kukkumine lennuki stardi ajal, lennuk, mille maandumistelik läks katki, ja mootori tulekahju keset lendu.
🚨 JUST IN: A United Airlines Boeing 737 MAX 8 has just suffered a landing gear failure while landing at Houston Intercontinental Airport, causing it to veer off the runway.
— Nick Sortor (@nicksortor) March 8, 2024
It is not known if there are any injuries at this time.
This comes just ONE DAY after another United… https://t.co/9mQfrWwPN7 pic.twitter.com/GVuuONCZja
🚨 #BREAKING: A United Airlines Boeing 777 has lost a wheel while taking off San Francisco
— Nick Sortor (@nicksortor) March 7, 2024
Several cars have been CRUSHED by the falling wheel
WHAT’S GOING ON WITH BOEING AND THE AIRLINES? pic.twitter.com/zu7s5YJixg
🇺🇸 BOEING SUFFERS ANOTHER MID-AIR ENGINE FIRE
— Mario Nawfal (@MarioNawfal) March 7, 2024
The United Airlines flight had to make an emergency landing in Texas minutes after take-off when flames began shooting from one of its engines.
This is the second mid-air engine fire to affect Boeing in the U.S this year, after a… https://t.co/HxaPH1RHeB pic.twitter.com/SKbHofwcZj
Samuti on ettevõtte osas alustanud uurimist FAA, kuna jaanuaris lendas Alaska Airlinesi Boeing 737 Maxi lennukil õhkutõusmisel uksekate eest ära.
BBC vahendab:
Eelmisel nädalal teatas FAA, et kuus nädalat kestnud auditi käigus leiti “mitmeid juhtumeid, kus ettevõte ei täitnud tootmise kvaliteedikontrolli nõudeid”.
Üks mis kindel, Boeingi jaoks tuleb kvaliteedikontrollijuhi surm väga mugaval ajal.
Ja ikkagi toimub nendega vähem õnnetusi, kui autodega. Ütleksid statistikud. Ja see lause lubabki kokku hoida hoolduse pealt. Seoses lennumasinate hooldamisega tuli meelde üks lapsepõlve sündmus. Lendasime helikopteriga Tallinnast Helsingisse – vaatamisväärsused ja puhvet – ja pärast tagasi. Järgmine päev oli uudistes, et helikopter – sama firma oma, millega meie lendasime – oli lennul Soome lahte kukkunud. Täiesti järsult ja ükski hädaabimehhanism ei töötanud. Kõik hukkusid. Ja peale seda uudist rohkem seda teemat ei puudutatud. Miks ta kukkus, miks hädaabisüsteemid ei töötanud – ei mingit infot. Ei tea, kas ka kohtuasju algatati. Ainus, mida ma täheldasin, kui ise lendasin, oli… Loe lisaks »